Narava je poskrbela za odprtje kolesarske sezone in vztrajno čaka tudi na vas. Ste se dovolj dobro pripravili nanjo? Imate dovolj kondicije ter vso potrebno opremo? Če ste prikimali, lahko sedete na kolo in se odpeljete na prvi cilj, ki ste si ga zadali.

Čepa s pripravami na kolesarsko sezono do zdaj še niste imeli izkušenj in se vam zdi, da ne zadostujete vsemu potrebnemu, preverite v nadaljevanju. Morda ste samo preveč kritični in zahtevni do sebe in v resnici zadostujete prav vsem kriterijem.

1. Najprej si morate postaviti cilj

Za vsako športno aktivnost, in tudi sicer v življenju, si je potrebno postaviti jasne cilje. Ti pomagajo še posebej takrat, ko se vam ne bo dalo trenirati. Lahko se prijavite na kolesarsko tekmovanje. To vam bo zagotovo dalo še večji zagon pri vsakem treningu posebej.

2. Naredite si načrt

Takoj ko si določite cilj, je na vrsti načrt, s katerim natančneje določite, kako boste cilj najlaže in zagotovo dosegli. Načrt naj vključuje treninge, prehrano, lahko tudi obisk zdravnika za preventivni pregled. Pred glavno kolesarsko sezono imejte treninge na krajših ravninah, tako da bodo vožnje s kolesom manj naporne.

3. Poleg kolesarjenje se ukvarjajte še z drugimi športi

V pripravljalnem obdobju je pomembna predvsem priprava vašega telesa na intenzivnost, ki vas čaka v glavni sezoni. Takrat se bo intenzivnost treningov bistveno povečala. Poleg kolesarjenja se ukvarjajte še z drugimi športnimi dejavnostmi, kot so tek, plavanje, hoja v hribe in podobno.

4. Trenirati začnite z ogrevanjem

Prav vsak trening pričnite z ogrevanjem. Predvsem pazite na sklepe. Priporočamo vam, da v ogrevanje vključite vaje stabilizacije in moči.

5. Med treningom preverjajte srčni utrip

Zelo koristno je, da pri vsakem treningu preverjate svoj srčni utrip. Pri sebi torej imejte merilnik srčnega utripa. Ta vas bo pravočasno opozoril, ko boste dosegli določeno intenzivnost vadbe glede na vaš maksimalni srčni utrip.

6. Preverite vso opremo in dodatke

Preden se telesno povsem pripravljeni podate na nove kolesarske podvige, preverite stanje svojega kolesa, vse njegove glavne dele. Nadenite si kolesarska oblačila ter obutev. Ne pozabite na bidon z vodo, s seboj lahko vzamete še proteinsko ploščico ali drug energijski prigrizek.