Če želite na varen, predvsem pa na zdrav način izgubiti svoje odvečne kilograme, ne mislite, da boste to dosegli samo s pravilno izbiro hrane in pijače. V svoj vsakdanjih boste morali vplesti še vsaj eno športno aktivnost, ki naj vam bo še posebej pri srcu.

Ste vedeli, da kilograme lahko najlažje odvržete z aerobnimi vadbami, kot so hoja v hribe, hitra hoja, smučarski tek, plavanje, tek in kolesarjenje? Prav za tek in kolesarjenje je značilno, da sta daleč med vsemi omenjenimi najučinkovitejši pri uničevanju maščobnih oblog v telesu.

Ker je kolesarjenje tudi sicer ena od najbolj priljubljenih športnih dejavnosti pri nas, ne dvomimo, da ne bi na kolo z največjim veseljem sedli že jutri, sploh pa po tem, kar ste izvedeli ravnokar.

Kdaj so kolesarjenje in druge vadbe najučinkovitejše?

Za vsako aerobno vadbo je značilno, da je najučinkovitejša v zgodnjih jutranjih urah. Preden se je pričnete lotevati, ne smete pozabiti na zdrav zajtrk. Če vam zjutraj ni preveč do hrane, je najbolje, da pred kolesarjenjem spijete limonado brez sladkorja, ker vaše telo nujno potrebuje vitamin C.

Prav tako je pomembno, da vsaj pol ure po kolesarjenju zaužijete še en obrok, saj se vam bo v nasprotnem primeru regeneracija poslabšala. Ker večina med vami raje kolesari v popoldanskem času, poskrbite za to, da bo vaš zadnji obrok pred vadbo predvsem beljakovinsko naravnan, ker je vaš cilj popolnoma jasen: izguba maščob oziroma odvečnih kilogramov.

Že 10 minut kolesarjenja na dan ugodno vpliva na težo

Vaš trening kolesarjenja bo učinkovit že, če boste kolesarili samo deset minut na dan. Vsekakor vam priporočamo, da si za vadbo vzamete več časa; najbolje, da vsaj eno uro na dan. Tisti, ki imate nekoliko več kondicije ter večjo vzdržljivost, boste maščobe učinkovito porabljali, če se boste z nizkointenzivno vadbo ukvarjali več kot le uro na dan.

Med kolesarjenjem bodite pozorni na srčni utrip. Vadba naj bo nizkointenzivna. Maščobe se namreč najučinkoviteje porabljajo med intervalom 60 do 70 odstotkov vašega maksimalnega srčnega utripa. Telo ima pri nizkointenzivni obremenitvi zagotovljeno nemoteno dihanje in oskrbo s kisikom. To je vsekakor ključnega pomena za razgradnjo maščob. Telo maščobe namreč ne porablja, če mu kisika primanjkuje.

Še druge prednosti kolesarjenja

Redno kolesarjenje vam bo v življenje prineslo kar nekaj zelo prijetnih sprememb. Najprej boste lahko s pomočjo redne vadbe učinkovito in zdravo izgubljali odvečne kilograme. Poleg tega boste imeli čez dan bistveno več energije in lažje se boste spopadali s stresom.

S kolesarjenjem boste povečali zmožnosti pljuč in srca, posledično boste imeli manj težav, povezanih z zdravjem. Kot vidite, redno kolesarjenje ne bo vplivalo le na pospešeno hujšanje in boljše zdravje, temveč tudi na mnogo boljše počutje. Zato se le prepričajte, da se pogosto usedete na kolo.